Een diepere kijk in de belevingswereld van de klant door het meten van emotie om de besluitvormingsprocessen te begrijpen, met als doel de klantervaring te verbeteren.
Probleem definiëren
Het vraagstuk bepalen
Het vraagstuk
Het bepalen van de juiste werkwijze om uw bedrijfsdoelen te realiseren
Emotie meten
De drijfveren van de doelgroep
De klant
Emotie is key om je klant te begrijpen, koopprocessen worden voornamelijk gedreven door emoties, motivatie, en de context waarin de klant zich bevindt.
Advies
Van data naar bruikbare inzichten
De klantervaring
Een betere aansluiting tussen bedrijf en klant door het beter inspelen op de behoeften
Hoe wij de klantervaring meetbaar maken
Eye-tracking
Het vasteleggen waar de klant aandacht voor heeft, de optimale methode om aandacht te krijgen van het brein is door middel van het visuele systeem.
Galvanic skin response
Het vastleggen waar de klant emotioneel beinvloed door wordt, de optimale methode om de betrokkenheid te verhogen.
Elektro-encefalografie
Het vastleggen waar de klant gemotiveerd door is, de optimale methode om de motivatie tot uitvoeren te verhogen.
Facial-coding
Het vasteleggen wat de klant voelt, de optimale methode om emotie op de juiste manier te gaan gebruiken.