Verbeteren klantervaring

Evaluatie

Het evalueren van de bestaande klantervaring door het verkrijgen van unieke inzichten die leiden tot actie om te optimaliseren en uiteindelijk de betrokkenheid met het merk te verhogen.

Het verminderen van negatie emotie, en het koppelen van positieve emotie aan uw merk in elke vorm van concept tot bestaande klantervaring. Dit met als doel om een klantervaring te bieden die aansluit op de behoeften van de klant.

Advertenties, websites en apps worden ontwikkeld met een bepaald doel. Het verschil in hoe de reclame uiting is ontwikkeld, is niet altijd hoe de klant het ervaart.  Het verschil in design en doel is waar de frustratie zich vormt, en waar u klanten verliest.

Wij staan klaar om uw klantervaring te evalueren.

  • Advertenties
  • Website UI & UX
  • Aplicatie UI & UX

Advertenties

 

Het optimaliseren van de emotionele betrokkenheid. Wij laten zien wat werkt

Het verbeteren van elementen om aandacht te verkrijgen

Het verlagen van negatieve emotie

Overeenstemming tussen doel en klantervaring

Website UI & UX

 

Een klant kan verloren gaan in 1 klik

Het optimaliseren van de gebruikerservaring

Hogere conversie door het verlagen van frustratie & het bereiken van overeenstemming tussen het doel en doelgroep

Applicatie UI & UX

 

Een klant kan verloren gaan in 1 swipe

Het optimaliseren van de gebruikerservaring

Hogere conversie door het verlagen van frustratie & het bereiken van overeenstemming tussen het doel en doelgroep

Het is tijd voor de volgende stap