Ultieme Klantervaring

Advies

Wat wilt u bereiken met de klantervaring?

Het meten en bijhouden van de klantervaring is cruciaal om uw organisatie succesvol te maken. Door inzichten te verkrijgen in de onderliggende motivatie, en voorkeuren voor het bereiken van overeenstemming tussen de doelen van de klant en de communicatie van het bedrijf.

Het voorkomen dat klanten een slechte ervaring gaan krijgen en het  vertrouwen in uw merk gaan verliezen.

Het beïnvloeden van de waarde perceptie door de keuzeprocessen van de klant te begrijpen, en hiernaar te positioneren.

Wij staan klaar om uw advies te geven over de ultieme klantervaring

 

Perceptie
De waarde perceptie van de klantervaring

Het belang van de klantervaring meten

BrainWatch gaat uit van dat de consument wordt geleid door interne processen die keuzegedrag beïnvloeden, de consument heeft instinctieve voorkeuren die met traditionele marketing niet achterhaald kunnen worden. Het vaststellen van de impliciete reactie om tot resultaat te komen die de traditionele marketing u niet kan bieden. Een bredere kijk in de drijfveren van de klant, en het voorkomen van een negatieve emotie aan uw merk