Een nieuw tijdperk vraagt om nieuwe inzichten

Eye-Tracking

Waar de consument oog voor heeft

Bij eye-tracking meten we een gerichte controleerbare actie, in dit geval de actie van het oog. Het vaststellen waar de consument aandacht voor heeft is de conclusie die uit de data gehaald wordt.

Data uit Eye-Tracking

  • Heat maps
  • Gaze maps
  • Gaze plots

Onze hersenen zijn voor het grootste deel ingesteld op visuele aspecten. één derde van het brein is toegewezen aan het verwerken van visuele informatie  Het is niet voor niks dat er gezegd wordt “the eyes are the window to the soul”

De optimale methode om aandacht te krijgen van het brein is door middel van het visuele systeem.
u wilt toch ook meer aandacht voor uw merk?

Facial coding

De emotie van uw klant

Gezichtscodering is het proces van het meten van menselijke emoties door middel van gezichtsuitdrukkingen. De functie hiervan is om elementen te achterhalen die een emotie opgang brengen.

Zo kunt u zien welke elementen in uw advertentie zorgen voor frustratie of een negatieve associatie met uw merk.

Niet alleen leren we of de advertentie als geheel wordt gewaardeerd en of het de aandacht weet vast te houden, ook kunnen we per scène de impact bekijken.

Facial Coding is een wetenschappelijke methode die de 7 basisemoties in kaart brengt. Woede ,Angst, Afkeer ,Afgunst, Verdriet, Verassing & Glimlach
Facial Coding gebruiken we om te achterhalen wat men voelt bij het zien van uw klantervaring. Het zorgen voor het verminderen van frustratie, en behouden van positieve emotie.

Galvanic skin response

De intensiteit van de emotie

Het meten met Galvanic skin response : de intensiteit in zweet geeft inzicht welke elementen van uw klantervaring zorgen voor  het meten van de intensiteit van de meest positieve of negatieve emotie.

Galvanic skin response ook wel de zweetmeter genoemd. Het valt onder de overkoepelende term van elektrodermale activiteit (EDA). Het verwijst naar de verandering in de activiteit van de zweetklier. De activiteit van zweet hangt af van de afgifte van verschillende hormonen (Adrenaline en Acetylcholine).

Onze emotionele opwinding verandert als reactie op de omgeving ,als iets emotioneel relevant is verhoogt het de verandering in de eccriene zweetklier. Onderzoek wijst uit dat dit een verband houdt met emotionele opwinding.

Het meten van huidgeleiding via verhoogde zweetniveaus is dus nuttig voor het evalueren van de sympathische functie(het sympathisch zenuwstelsels brengt het lichaam in een toestand van activiteit) Het meet hierbij dus de intensiteit (valentie) van emotie.

Het verhogen van emotionele betrokkenheid voor uw klantervaring

 

Elektro-encefalografie

Het motiveren van de klant om over te gaan tot actie. tijdens deze actie kan er ook gekeken worden naar hoe moeilijk de taak uitvoerbaar is voor het brein.

Met EEG kun je inzicht krijgen in hoe de hersenen werken door de cognitieve processen te detecteren die ten grondslag liggen aan ons gedrag.

Hoe het werkt ? Elektro-encefalografie registreert elektrische activiteit met behulp van elektroden die op het oppervlak van de hoofdhuid zijn geplaatst. BrainWatch richt zich op de cognitieve en emotionele toestandsstatistieken.

Bij EEG meten wij de Alfa-asymmetrie deze staat centraal voor het meten van de motivatie of vermijding van elementen. Hoe aantrekkelijk is uw klantervaring? en vooral hoe kunnen we deze aantrekkelijker maken!

EEG-data kan ons veel vertellen over hoe alert, gemotiveerd of betrokken we zijn.

Wat wilt en voelt uw klant nu echt.

Samen naar de ultieme klantervaring

Tijd voor de volgende stap in het centraal zetten van de klant

Een nieuw tijdperk vraagt om nieuwe inzichten

Contact